Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
UA-2025-04-04-005128-a Послуги з заправки та відновлення картриджів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Предмет закупівлі |
|
Послуги з заправки та відновлення картриджів ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Очікувана вартість |
|
400 000,00 грн з ПДВ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обґрунтування очікуваної вартості/ Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
|
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2025 рік Шостого апеляційного адміністративного суду за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання Шостим апеляційним адміністративним судом послуг у 2024 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг |
|
1. Обсяг послуг:
2. Умови надання послуг: До складу послуг, які є предметом закупівлі входять послуги з заправки картриджів та послуги з відновлення картриджів. Послуги з заправки картриджів повинні включати в себе: - повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу; - очистку та полірування фоторецепторного барабану; - нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо; - очищування магнітного валу та валу первинного заряду; - очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів; - заміну ракельного ножа; - наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми; - заміну контрольного чипа (при наявності). Послуги з відновлення картриджів повинні включати в себе: - повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу; - заміну фоторецепторного барабану, ракельного ножа, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза; - нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо; - очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів; - наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми; - заміну контрольного чипа (при наявності). Послуги, які є предметом закупівлі надаються на території Учасника. Прийом-передача картриджів для надання послуг учасником здійснюється на об’єктах Замовника. Учасник повинен надати послуги, які є преметом закупівлі протягом трьох годин з моменту отримання від Замовника заявки на надання послуг, про що у складі пропозиції учасником надається гарантійний лист. Всі транспортні витрати повинні бути включені до ціни пропозиції. У разі, якщо буде встановлено, що картридж неякісно заправлений, Учасник зобов'язаний протягом трьох годин провести заміну картриджу. Вимога до якості друку: - при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів мають використовуватись виключно якісні матеріали; - картриджі перевіряються представниками Замовника і Учасника на якість друку до і після надання послуг; - після заправки в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера, друк - контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг, крапок і рисок; - після здійснення заправки або відновлювання повинно проводитись тестування на друкуючому пристрої. Картридж повинен бути опломбований та упакований у герметичний світлонепроникний пакет із тестовою сторінкою, мати на корпусі фірмову наклейку з відмітками про надані послуги та датою надання послуг. На підтвердження відповідності запропонованих учасником послуг у складі тендерної пропозиції необхідно надати: Пояснювальну записку, яка повинна містити опис витратних матеріалів, а саме тонеру, який буде використовуватись Учасником при наданні послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням найменування (марки), найменування виробника та країни походження. Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів) системи контролю якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій. Договір про надання послуг з утилізації небезпечних відходів, а саме тонерів для друку, чинний не менше ніж до 31.12.2025 року та укладений з суб’єктом господарювання, який має право на здійснення вищевказаної господарської діяльності*. В складі пропозиції надати акти наданих послуг, що підтверджують утилізацію тонера у 2025 році. *на підтвердження надати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та/або відповідну декларацію про провадження господарської діяльності, яка повинна підтверджувати набуття учасником права на провадження господарської діяльності з оброблення відходів. Копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. В разі якщо Учасник не є виробником (або імпортером) витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника (або імпортера). Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі. Під час надання послуг учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, про що необхідно надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції із зазначенням переліку таких заходів. Учасник у складі пропозиції надає регламент проведення робіт по заправці та відновленню картриджів, який затверджений та діє в учасника.
|