flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

UA-2022-05-18-002935-a Супроводження програмного комплексу «ІС ПРО-комплекс», «ІС ПРО-заробітна плата», «ІС ПРО-склад»

UA-2022-05-18-002935-a Супроводження програмного комплексу «ІС ПРО-комплекс», «ІС ПРО-заробітна плата», «ІС ПРО-склад»

Предмет закупівлі

 

Супроводження програмного комплексу «ІС ПРО-комплекс», «ІС ПРО-заробітна плата», «ІС ПРО-склад» ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Очікувана вартість

 

96 800,00 грн без ПДВ

Обґрунтування очікуваної  вартості/

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

 

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2022 рік Шостого апеляційного адміністративного суду за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання Шостим апеляційним адміністративним судом послуг у 2021 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг

 

Під час надання послуг повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Технічні та якісні характеристики послуги повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Виконавець повинен надати послуги згідно правил  та вимог до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Послуги повинні бути якісними та надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил. Учасник повинен мати ліцензію на використання та розповсюдження коп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro» («ІС-ПРО»)» здійснення діяльності на території України.

Технічні вимоги предмета закупівлі

Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням по супроводу програмного комплексу "ІС-ПРО" у складі: "Фінансовий облік" (головна книга. Облік грошових коштів. Розрахунки з дебіторами і кредиторами.), "Облік основних засобів", "Логістика" (Керування запасами. Облік МШП. Керування закупівлею й реалізацією. Облік робіт і послуг), "Облік договорів" та навчання персоналу змінам щодо програмного комплексу на сім робочих місць  на 2022 рік.

Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням по супроводу програмного комплексу "ІС-ПРО" у складі: "Заробітна плата"  та навчання персоналу змінам щодо програмного комплексу на два робочих місця  на 2022 рік.

Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням по супроводу програмного комплексу "ІС-ПРО" у складі: "Логістика" (Керування запасами. Облік МШП. Керування закупівлею й реалізацією. Облік робіт і послуг) та навчання персоналу змінам щодо програмного комплексу на чотири робочих місця  на 2022 рік.

Інші характеристики предмета закупівлі

      Загальні вимоги:

1.    Формувати друковані форми та транспортні файли для Казначейської служби.

2.    Наявність можливості для взаємодії зовнішнім застосункам з програмним комплексом за допомогою технології COM.

3.    Інтеграція з програмою “M.E.Doc”: можливість прямої передачі первинних документів (актів, рахунків) у програму “ M.E.Doc ”.

4.    Формування звітності за допомогою генератора звітів FastReport.

5.    Робота з незалежною СКБД MS SQL .

6.    Наявність механізму автоматичного резервного копіювання даних з можливістю встановлення пароля.

7.    Наявність механізмів керування доступом для різних користувачів (доступ до модулю; створення, редагування або видалення документів; доступ до окремих структурних підрозділів; доступ до діапазону табельних номерів; доступ до окремих елементів особових рахунків та особових карток працівників).

8.    Можливість самостійно налаштовувати, компонувати реєстри даних (додавання та видалення потрібних реквізитів реєстру).

9.    Можливість експорту в Excel реєстрів даних за принципом WYSIWYG.

10.  Можливість аналізу даних (побудова зведених таблиць) за допомогою технології OLAP, друк та експорт в формати Word, Excel.

11.  Система повинна відповідати вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з відповідним висновком, зареєстрованим в Державній Службі Захисту Інформації.

12. Можливість ведення обліку декількох підприємств в єдиному інформаційно-довідковому просторі.

Фінансовий облік

1.    Формувати меморіальні ордери, Головну Книгу.

2.    Можливість ведення 10 рівнів аналітики по рахункам.

3.    Формування, друк та експорт реєстру юридичних та фінансових зобов'язань.

4.    Ведення та контроль залишків та реєстру юридичних та фінансових зобов'язань.

5.    Формування звіти до казначейства: квартальні і річні.

6.    Оперативний аналіз балансу, оборотів, об'єктів аналітичного обліку.

7.    Формування довільних бюджетів та контроль їх виконання.

Облік основних засобів

1.    Облік основних засобів, нематеріальних активів та МШП в експлуатації.

2.    Підтримка карток кількісного обліку, часткове переміщення і списання ОС.

3.    Розрахунок амортизації основних засобів за довільним методиками.

4.    Переоцінка та інвентаризація основних засобів згідно діючих нормативно-правових актів.

Облік матеріалів

1.    Ведення картотеки матеріалів.

2.    Формування звітів по залишкам, обігу та списанню матеріалів.

3.    Формування та друк відомості інвентаризації згідно діючих нормативно-правових актів.

4.    Інвентаризація та переоцінка запасів.

Логістика

1.    Облiк послуг.

2.    Облiк актів виконаних робіт.

3.    Облік актів наданих послуг.

4.    Формування відповідних меморіальних ордерів.

5.    Облік матеріалів.

6.    Формування прибуткових накладних.

7.    Облік матеріалів матеріально-відповідальних осіб.

8.    Списання матеріалів.

9.    Формування відповідних меморіальних ордерів.

Облік договорів

1.      Ведення договорів довільної форми.

2.      Календарне планування операцій за договорами.

3.      Ведення довільної кількості специфікацій до договорів.

4.      Аналіз розрахунків за договорами в цілому і по кожній операції окремо.

5.      Кількісний та сумовий контроль розрахунків за договорами

6.      Розрахунок штрафних санкцій.

7.      Підготовка рахунків і замовлень на підставі договорів.

Облік грошових коштів

1.      Підготовка банківських і касових документів.

2.      Ведення журналів виписок банку і касових книг.

3.      Формування авансових звітів і ведення журналу обліку розрахунків з підзвітними особами.

4.      Ведення картотеки депонентів.

5.      Імпорт-експорт даних через системи "Клієнт-Банк".

6.      Рознесення платежів (надходжень) по рахунках і договорах.

7.      Формування звітності по залишках і руху грошових коштів.

Заробітна плата

1. Налаштування  основних параметрів програмного комплексу;

2. Налаштування  обміну інформацією між програмним комплексом та  іншими системами, що  використовуються замовником для подачі фінансової та іншої звітності;

3. Надання допомоги у налаштуванні параметрів підсистем програмного комплексу, що відповідають за  управління персоналом та принципів нарахування заробітної плати, у відповідності до штатного розпису та графіку  відпусток замовника; 

4. Виправлення помилок у  роботі програмного комплексу;

5. Встановлення оновлень  програмного комплексу до нових версій, що публікуються  на офіційному порталі https://ispro.ua;

6. Виконання періодичної перевірки на цілісність архівів бази даних програмного  комплексу;

7. Проведення  навчань для співробітників, по  новому функціоналу  програмного комплексу; телефонні консультації зі співробітниками з  питань використання  програмного комплексу.